18.05.15

Сергій Трухімович «Реклама. Конспект копірайтера», або Користі мало

Ще у передмові, здається, було написано, що книжка згодиться для багатьох: професіоналів, початківців, підприємців і когось там іще. І це з самого початку здивувало, бо ще ніколи і ніхто не спромігся створити книжку однакову ефективну для професіоналів і початківців. Хіба, якусь енциклопедію, але то інше.

«Конспект копірайтера» мені принесли на роботу і всунули в руки зі словами «читай, він класний». «Хто, — подумала я, — автор чи копірайтер?».


Враження:
1. Книжку треба було назвати «Конспект рекламіста», бо копірайтером та не дуже пахне, хіба як наш копірайтер — універсал, який робить усе: аналізує ринок, визначає УТП, вигадує загальну ідею для рекламної компанії, продає її бла бла бла. Хоча, може, я не правильно сприймаю назву. Все ж конспект написано дрібнішим кеглем, а основною таки лишається реклама.

2. Автор занадто захопився майндмепінгом, який, будьмо відвертими, мало кого цікавить. Особливо в книжці, яку ми купуємо задля оригінального контенту на кожній сторінці, а натомість отримуємо ту книжку (згрубша на 80 сторінок), в якій ті карти повторюються і набридають.
3. Якщо в концепції закладено ідею конспекту, то нащо виводити якісь визначення і терміни з термінів пов’язаних із бойовим мистецтвом?!
4. Плюсик ставлю за «історії до теми». Хоча вони іноді є занадто моралізаторськими, а народ наш цього не любить.

Висновок:
Піраміда видає книжки в своєму стилі — слабкі, з цікавою ідеєю, але поганеньким втіленням.

Авторові вартувало б залишити цей текст для свого блогу, бо як самопіар вона працює поганенько. І як видання, покликане відкрити щось нове також (з досвіду абсолютно недосвіченого копіратера, який однак і без книжки добре знав теорію реклами та основи маркетингу).

Немає коментарів:

Дописати коментар

прокоментуй