Наша проблема полягає в тому, що ми дозволяємо людям з гучними іменами заробляти на цих іменах, не
докладаючи ніяких зусиль. От працювала людина, створила щось вартісне,
прославилась ― і все, в більшості випадків ставить хрест на своїх подальших
стараннях, адже нащо старатись, якщо гроші і слава самі йдуть до рук.
Мені здається, так само думала і Сімона де Бовуар, відома
авторка феміністичної літератури.
А все через щоденниковість «Чарівних картинок». Попри усю мою любов до писанини в такому
стилі, мають бути якісь межі, коли текст потрібно залишати на рівні живих
журналів чи оповідань в пресі, а не роздувати його до обʼєму книжки і годувати
цим нещасного читача.
А може я просто нічого не розумію в модерній літературі? (! з її глобальними і особистісним проблемами, депресивними героями).
А особливо в сльозливо-сопливих жіночих романах, де головне
не сюжет і суть, а н-а-с-т-р-і-й, почуття головної героїні? Може, суть у цьому? Чи в тому, що в мене не вистачило сил добити це чтиво докінця.
“Думаешь, что тебе дорог мужчина, а на самом деле тебе дорого некое представление о себе, некая иллюзия свободы или неожиданности, миражи.
В будь-якому разі книжку категорично не раджу. Як на мене
несмак і витрачання часу.
Можливо, колись спробую щось інше з її романів. Але коли затруться ці враження.
Немає коментарів:
Дописати коментар
прокоментуй